در راستای استراتژی و سیاستهای کلان کمپانی بلکا جهت ایجاد بازارهای جدید و تغییر فرهنگ استفاده مشتریان از بلکا به جای رنگ و کاغذ دیواری و عملکردهای راهبردی برای توسعه سریع محصول در سطح اقشار جامعه و ایجاد نیاز جامعه مصرف کنندگان پوششهای سطحی به محصول بلکا ، از طرف مدیریت سازمان اعطای نمایندگی به نماینده کشور آفریقا صورت پذیرفت
همچنین در ادامه با توجه به برگزاری مسابقات جام جهانی 2010 در آفریقا، فراهم آوردن بازار تبلیغاتی مناسب جهت آشنایی جامعه جهانی با محصول بلکا و کاربردهای آن در دستور کار قرار گرفت
عکس های مرتبط با این خبر :
|